-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Autopilot Evolution Solenoid EV-300 z p70Rs & ACU-300 (Solenoid)
| Opinie | |
| Czas realizacji zamówienia do | 7 dni |
| Cena przesyłki | 0 |
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Raymarine | |
| Kod kreskowy | |
| EAN | |
Zamówienie telefoniczne: 48583207024
| Zostaw telefon |
Autopilot Evolution Solenoid EV-300 z p70Rs & ACU-300 (dla nap. Solenoid)
Wymaga dodania pompy o zmiennej prędkości 12 V lub 24 V.
Cechy i zalety:
- Dla statków ze sterowanym elektromagnetycznie sterowaniem hydraulicznym
- Evolution Ai dla najwyższej wydajności
- Nie wymaga kalibracji
- Kompatybilne z siecią SeaTalkng
- Pomocnicze zasilanie ACU-300 dla sieci SeaTalkng
- Zawiera kontroler autopilota p70Rs
Zawiera:
- Czujnik EV-1
- p70RS Autopilot Control Head
- Jednostkę kontrolną napędu autopilota ACU-300 (Actuator Control Unit) (w komplecie z czujnikiem steru obrotowego M81105)
- Zestaw okablowania Evolution
- Pakiet EV Unit O-Ring (zestaw 2)
- Uchwyt do montażu na ścianie
Czujnik EV
Centralnym punktem każdego systemu Evolution jest czujnik EV, czyli 9-osiowy czujnik monitorujący ruch jednostki we wszystkich trzech wymiarach. Element ten łączy zaawansowane czujniki półprzewodnikowe z procesorem autopilota Evolution w pojedynczej i łatwej do zamontowania obudowie.
Czujnika EV może być zamontowany pod lub nad pokładem, gdyż obudowa urządzenia jest wodoodporna i wykonana w standardzie wodoszczelności IPX6 i IPX7.
EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.
Cechy i zalety:
- Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i przechyłu, pozwala autopilotowi dostosować się do zmian warunków panujących na morzu i zmian dynamiki jachtu.
- Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
- Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
- Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
- Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
- Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.
p70Rs Autopilot Control Head (Power) - jednostka kontrolna na jachty motorowe
Jednostka kontrolna autopilota p70Rs jest elementem dopełniającym system autopilota Raymarine Evolution
p70Rs obsługiwane jest przyciskami oraz pokrętłem i przeznaczone głównie dla jachtów motorowych.
Cechy i zalety:
- Bardzo jasny wyświetlacz LCD 3.5" dla maksymalnej widoczności
- Dobrze widzialna w wszystkich warunkach pogodowych, energooszczędna i optycznie zespolona technologia wyświetlacza zapewnia jasne kolory, ostrzejszy kontrast oraz szerokie kąty patrzenia
- Kontrola poprzez przyciski i pokrętło
- Wspierane tryby autopilota : Auto, Standby, Pattern, Track, Wind Vane, Power Steer i Jog Steer
- Wyświetlanie informacji autopilota w różnych formatach z automatyczna 3-stopniową konfiguracją dla odpoczynku (leisure), żeglowania (cruising) i wydajności (performance)
- Prosty system ze ściemnianiem/podświetlaniem grupowym
- Łatwy w użyciu interfejs użytkownika Lighthouse z rzeźbionymi gumowymi przyciskami dla precyzyjnej obsługi we wszystkich warunkach
- Praca w sieci SeaTalkng dla bezproblemowej łączności z systemami Raymarine i sieciami NMEA2000
ACU-100 Autopilot Control Unit (ACU)
Odporna Jednostka kontrolna napędu autopilota ACU (Actuator Control Unit) dostarcza niezawodnego zasilania napędu autopilota. Wybierz ACU, które pasuje do twojego systemu sterowania.
Zestaw okablowania Evolution
- 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
- 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
- 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
- 1 x SeaTalkng 5-drożny blok połączeniowy
- 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
- 2 x SeaTalkng Terminator
Specyfikacja techniczna:
| EV-1 Czujnik | |
|---|---|
| Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) | 12 V systemy DC |
| Zakres napięć pracy (wolty DC) | 10.8 – 15.6 woltów DC |
| Pobór prądu | 30 mA |
| SeaTalkng LEN | 1 |
| Czujniki | 3-osiowy cyfrowy |
| Połączenia danych | SeaTalkng |
| Temperatury pracy | -20ºC do +55ºC |
| Temperatury przechowywania | -30ºC do +70ºC |
| Wilgotność względna | max 93% |
| Oszacowanie wodoodporności | IPX 6 |
| Wymiary | 140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny) |
| Waga | 0.29 kg (0.64 lbs) |
| Zgodność EMC | Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia |
| ACU-300 | |
| Prąd wyjściowy napędu | Max ciągły 5 Amp |
| Przyłącze sprzęgła | brak połączenia przyłącza sprzęgła |
| Nominale napięcie zasilania | 12 V lub 24 V DC |
| Zakres napięcia pracy | 10.8 do 31.2 woltów DC |
| Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") główny zasilacz | 300 mA (12/24 V DC) |
| Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") zasilanie SeaTalkng | 20 mA (12V) |
| SeaTalkng LEN | 1 |
| Wyjście mocy SeaTalkng | 3 A przy 12 V (ochrona bezpiecznikiem przy 3 A) |
| Połączenia danych | SeaTalkng |
| Środowisko instalacji | Temperatura pracy: -20ºC do +55ºC Temperatura przechowywania: -30ºC do +70ºC Wilgotność względna: max 93% |
| Oszacowanie wodoodporności | Odporne na krople |
| Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. | 285 mm x 211.5 mm x 64.5 mm |
| Waga | 2.2 kg |
| P70Rs | |
| Napięcie nominalne | 12 V DC |
| Zakres napięć | 9 do 16 V DC |
| Rozmiar ekranu | 3.5" |
| Wyświetlacz | Widzialny w słońcu optycznie zespolony LCD |
| Rozdzielczość | 320 x 240 QVGA |
| Kolory | 16 bitów (64 tys. kolorów) |
| Palety kolorów | Cztery palety kolorów - dwa dzienne, odwrócony i czerwony/czarny |
| Jasność LCD | 1200 nitów |
| Pobór prądu | 1.6 Watów |
| Połączenia | SeaTalk & SeaTalkng zgodne z sieciami morskimi NMEA2000 |
| Temperatura pracy | -025ºC do 55ºC |
| Temperatura przechowywania | -030ºC do 70ºC |
| Wilgotność względna | 93% max |
| Wodoodporność | IPX6 |
| Zgodność | Europa 2004/108/EC | Australia i Nowa Zelandia C-Tick zgodność poziom 2 |
Do pobrania:
Instrukcja w j. angielskim - EV-1 i ACU (plik PDF): ![]()
Instrukcja w j. angielskim - Evolution + p70 +p70R (plik PDF): ![]()
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Produkt przeznaczony jest do użytku jachtowego/morskiego lub pokrewnego. Użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia.
Dane producenta
Raymarine
Marine House Cartwright Dr
PO15 5RJ Fareham
United Kingdom
+44 01329 246700
www.raymarine.com/en-us/about-raymarine/contact